Nha Xanh - Reisverslag uit Da Nang, Vietnam van Danielle Michels - WaarBenJij.nu Nha Xanh - Reisverslag uit Da Nang, Vietnam van Danielle Michels - WaarBenJij.nu

Nha Xanh

Blijf op de hoogte en volg Danielle

24 Mei 2015 | Vietnam, Da Nang

And another week has flown by. De dagen vliegen echt voorbij hier! Maar dat is een goed teken! En ik vermaak me nog steeds heel erg! Ondertussen zijn we nog maar met z'n 4en in Nha Xanh (green house, onze verblijfplaats) Nadat onze Zwitserse en Nieuwzeelandse vrienden ook vertrokken zijn.. :(
Het is nu een stuk rustiger in huis en dat is ook erg fijn, even bijkomen. We zijn dit weekend naar Bana Hills geweest, dit is een berg waar je naar boven kunt met een kabelbaan. Gisteravond hebben we gestapt en zijn we weer naar de Skybar geweest! Erg leuk! Minder leuk was dat mijn telefoon gisteravond gesneuveld is.. :( Dus ik ben tijdelijk niet te bereiken. Vorig weekend zijn we met zn vieren naar Hoi An geweest (Ja alweer haha) Hoi An is een super leuk stadje, dus daar gaan we waarschijnlijk nog wel eens heen haha.

Op de projecten gaat het nu we met minder mensen zijn natuurlijk ook een stuk minder. Het is erg lastig om alles in de gaten te houden als je met zo weinig bent, je moet je aandacht verdelen en dat gaat natuurlijk ten koste van dingen. De disabled children worden nu weer uit de rolstoelen gehaald zonder dat wij er kijk op hebben, de gekochte plastic lepels worden weer ingeruild voor metalen lepels enz. enz. Vind het zelf nog wel erg lastig om dit aan te moeten zien. Natuurlijk weet je dat je niet de hele wereld gaat veranderen, maar het is soms wel pijnlijk om toe te moeten kijken en machteloos te zijn. We hebben gelukkig wel ook een aantal goede dingen bereikt, we hebben twee weken geleden in de lunchpauze de old boys room geschilderd! Dit was erg tof en we gaan binnenkort nog vaker muren schilderen. En aankomende donderdag hebben we movienight op Social Centre!!
Genoeg goede dingen om te melden dus!

Aankomend weekend gaan we een weekendje naar Hue! Dit is een heel mooi stadje, ben erg benieuwd! We gaan er heen met de trein, duurt ongeveer 2,5 uur. Zin in! Maar..... eerst maar weer eens aan het werk morgen :D

Liefs!