Goodmorning Vietnam - Reisverslag uit Da Nang, Vietnam van Danielle Michels - WaarBenJij.nu Goodmorning Vietnam - Reisverslag uit Da Nang, Vietnam van Danielle Michels - WaarBenJij.nu

Goodmorning Vietnam

Door: Danielle

Blijf op de hoogte en volg Danielle

14 April 2015 | Vietnam, Da Nang

jeeeej, eerste dag! Ik ben veilig aangekomen in het volunteerhuis! Mijn reis is goed gegaan, na een vlucht van meer dan 10 uur was ik in seoul, korea. Vanaf daar was het nog maar 4,5 uur vliegen naar da nang. en op het tweede traject zat er niemand naast mij, lekker languit op de stoel :)) Vannacht erg lang geslapen, van 11 tot 10. Maar nu als het goed is wel van mijn jetlag af. Vanmiddag ben ik achterop een scooter de srad in geweest, vet koel! Het was super druk en de vraag is of ze nu links of rechts rijden hier.. Overal zijn scooters en auto's die overal tussendoor schieten. Toeteren doen ze hier ook veel, om aan te geven dat ze eraan komen of je dus gewoon rechts inhalen. Ook vanmiddag gelijk mijn eerste vietnamese food gegeten, iets met garnalen in gelei en soep met rijstrolletjes. Het is hier nu 18:47, we hebben net gegeten. we zijn op het moment met zijn 11en in huis Inclusief mijzelf. Dat is volle bak, maar daarom ook wel erg gezellig. Ook de warmte went snel. Morgen hebben we onze introductie! Dan gaan we naar de orphanage :D
that's it for now, tot snel!
Love!

  • 15 April 2015 - 01:00

    Smoon:

    Joepie!! Dani-in-Viëtnamie :)

  • 29 April 2015 - 14:32

    ChrisfromPortugal :

    Wow it looks like you're very happy to be there and I'd really like visit you there. It seems that you have a nice time there :)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Danielle

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 484
Totaal aantal bezoekers 4205

Voorgaande reizen:

15 April 2015 - 15 Juli 2013

Vrijwilligerswerk met Activity International

Landen bezocht: